Kimpetra

shopping

Kategori: Daily nonsense

Blev bussen till stan igår istället. Dels för att jag är lat, dels för att det enligt google maps skulle ta en timme att gå. Men solariet blev det en snabbis, sen gick jag ner till stan och kollade runt lite. Träffade på Amanda, måste se hennes lägenhet snart! På kvällen kollade jag och Markus på den senaste Johan Falk innan det var dags att sova. Idag är jag hemma med Chiquita. Jag kände hur det rörde sig i hennes mage igår flera gånger!! Så häftig känsla, att veta att de är där och man kan känna dem. Nu ska hon få sin specialblandning av foder till lunch nu när hon är dräktig. Hon kommer nästan inte upp för trappen längre, hon står där nere och tittar ledset upp. Men när jag hade min frukost med mig upp tog hon sig upp ändå, matvrak haha. Hon tror alltid att hon ska få smaka, eller att man kanske tappar något. Jag beställde den blåa ziperallen, så hoppas den kommer på posten snart. Tog kort på min shopping från de senaste dagarna nyss, men tyckte inte att något utav det såg lika fint ut hängandes livslöst på en galge som på. Inte skorna heller. Men men. Den tröjan som egentligen inte hör hemma här är den vita stickade med polokrage, för den köpte jag redan i Spanien. Har blivit lite mycket kläder på sista tiden, men lönen som kom idag ska jag försöka att hålla lite bättre på. Måste tänka på framtiden;)
 
igår hade jag min rosa luddiga tröja, så mysig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: