Kimpetra

taggad och trött

Kategori: Daily nonsense

Körde med körskolan i tisdags och satt kvar och pluggade i nästan två timmar. Sa till min körlärare att jag ville försöka ta körkortet i mars och han sa att ja, det fixar jag om jag vill. Solade innan också, skööönt. Var längesen. Jobbade extra på onsdagen, och även igår och efter jobbet drog jag och Mitra till Friskis&Svettis. Kände oss helt vilsna först men vi köpte ett varsitt allkort som gäller i 6 månader! Provade på gymmet lite och även om vi var lite flamsiga såhär första gången så kändes det bra. Vi har redan spanat in flera pass som verkar roliga. Åkte hem till pappa efter vi varit där och sov kvar. Alexandra hade tappat båda framtänderna i princip samtidigt, hon såg så söt ut! Nu efter att gått upp fyra-halv fem tre dagar i rad så är jag helt död. Sitter och försöker pigga upp mig själv i alla fall med musik och lite cider, så jag inte somnar haha. Får se vad nästa vecka bjuder på! Fyller år i alla fall, hihi.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: