Kimpetra

Äntligen lite ledighet

Kategori: Daily nonsense

Sen juldagen har jag varit ledig tre dagar, blivit lite mer jobb än vanligt kan man säga. Så har inte gjort mycket mer i veckan än att jobba. De ville att jag skulle jobba igår (lördag) med, men jag sa att nej helst inte. Nu har jag ju ställt upp hela jul och nyår, så måste tänka lite på mig själv också. Vissa andra har inte jobbat extra alls. Men idag var det ju trettondagen så fick under dagen veta att det var dubbel lön, tjoho. Idag har Marley gått riktigt bra på sina promenader, lite gnäll men han följer med bra ändå. Så har han busat runt här uppe med sin favoritleksak, en godispyramid. Imorgon (och fram till torsdag!!) är jag ledig så ska hem till Amanda som också skaffat en liten valp. Funderar på att ta med mig Marley och ge honom lite social träning. Bjussar på lite bilder på honom från idag, var ju ett tag sen. Nu är han 13 veckor och 3 dagar.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: