Kimpetra

Inte tonåring längre, 20 år nu!

Kategori: Daily nonsense

Träningen är igång något nu i alla fall. Har kört jympa puls medel, afrodans, indoor walking och vart lite på gymmet. Och då har det ju bara gått en vecka. På söndag blir det box och sen planerar jag core spinning och yoga nästa vecka. Pass är riktigt kul, måste bli lättre bättre på gymmet bara. Och i tisdags fyllde jag ju 20 år!! Vaknade av Markus som kom in och sjöng ja må hon leva och serverade mig frukost på sängen. Marley kom också upp och har aldrig sett honom så glad, han körde race fram och tillbaka i sängen och ålade runt. Sötnosar! Senare kom Amanda och hämtade mig så körde vi in till stan. Hon bjöd mig på jättegott fika och sen tog jag premiärturen till systemet! Blev lite olika godsaker. Sen åkte vi ut till Ikea och kollade, önskar jag också hade en lägenhet att köpa saker till! Sen skjutsade hon mig till Markus, och kort därefter åkte jag till Viksäng för att fira lite med mamma, pappa, Idania och Alexandra. Först åt vi middag, och senare blev det tårta (som Alexandra hade varit med och gjort, jätteduktig) och kakor. Ska fira med hela släkten en annan dag. Var tänkt att det skulle ske imorgon, men pga sjukdomar så blir det nog inte så. Det blir när det blir. Åkte hem till Markus sen igen, vi firade något annat samma dag också - 2 år som förlovade! ♥ Lovely. Puss på det. Jag älskar dig!
Annars så har den här veckan varit hundvaktsvecka. Idag gick jag lite tidigare från jobbet för jag ville hinna säga hej då till Oboy som följde med sin nya familj hem idag! Rätt sorgligt, han har ju ändå varit här 2 månader mer än de andra som är sålda så man har ju fäst sig väldigt mycket och han har lärt sig olika saker och ja, han är en helt underbar, mysig, busig hund. Men de nya ägarna verkar jättebra så jag är inte alls orolig för honom! Nu ska jag prova lite utav mina system-inköp, är ju fredag :)
 
min frukost på sängen
Tårtan, Alexandra har lagt på grädden, skrivit Kim och gjort ett hjärta och en blomma av mandarinerna! Och hjälpt till med det invändiga också, haha :)
 
Oboy, du kommer vara saknad ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: