Kimpetra

well, hello there

Kategori: Daily nonsense

Oj, inte uppdaterat på snart en månad haha. Hur ska man summera det då? Jag och Markus har köpt en båt i alla fall, en motorbåt! Markus satt och letade en del sen hittade vi den i Stallarholmen och åkte dit för att kolla, köpte den, sen hämtade den nästa dag. Men vi har ju inte kunnat prova den än, så längtar tills isen spricker. Kan ju behövas lite justeringar och fix på den. Var ju och körde halkan, och det var jättekul. Tyckte jag var rätt grym! Har blivit en del körande och teoriplugg nu och snart gäller det. Valparna växer (såklart) och nu är de 5 månader. De märks att de vill vara ute mycket mer när solen tittar fram, och jag med. Vi tänkte anmäla till valpkurs på Västerås Kennelklubb men precis när vi skulle till att göra det så hade grupperna blivit fulla. Typiskt. Igårkväll åkte jag hem till Amanda och så var det lite folk där, och framåt elva tog vi taxin till stan efter en del krångel och drog in på Pluto. Var rätt kul, men krogen är inte samma grej längre. Vid två gick vi till Subway och åt och sen kom Markus och Lövsund och hämtade mig med bil i stan och skjutsade hem oss. Idag mår jag toppen men känner att det är en "seg-lördag". Och vad jag älskar att vara seeeg, haha. Träningen har lagts åt sidan ett tag nu också, jättetråkigt. Hoppas det kommer igång igen ordentligt efter jag fixat körkortet, för det ska jag banne mig göra snart!!

stora killen ♥
 
Den ser något mindre ut på bild än i verkligheten, men den är 5,6 m
 

Kommentarer

  • Li säger:

    hej, jag googlade på helixpiercing och hamnade på ett av paows inlägg där jag såg en kommentar ifrån dig ;) (gud vad långt det där blev haha). Läste att du hade haft problem med din piercing; blev det några problem efter att du tog ut den eller läkte hålet ihop bara?
    har nämligen gjort en helixpiercing men känner redan nu att jag vill ta ut den då jag inte pallar att inte ens kunna sova på båda sidor -.- haha.

    2013-03-17 | 17:56:18
    Bloggadress: http://strobelights.blogg.se
  • Li säger:

    sv: hej igen, tack för svaret! :) vad bra att det växte igen så pass snabbt ändå. Jaa det är verkligen snyggt, men som sagt så känns det inte värt det när man inte kan sova normalt, är därför jag kommer att ta ut den inom dom närmaste dagarna -.-
    För det var väl inga problem med att kunna göra det efter att smycket var urtaget? (antog i alla fall att du menade att du inte kunde sova på det örat på 2-3 månader för att staven/ringen satt där ;))

    2013-03-22 | 17:02:35
    Bloggadress: http://strobelights.blogg.se

Kommentera inlägget här: