Kimpetra

strong is the new skinny

Kategori: Daily nonsense

Skönt det varit med sovmorgon hela veckan! Snooza, ligga och dra sig lite i sängen, bläddra igenom tv-kanalerna, äta en god frukost. I lördags skulle jag ju egentligen firats av släkten, men som sagt var det flera som blivit sjuka så vi sköt upp det. Istället gick jag och mamma på Lars Wallin fashion stories och tittade på hans verk. Tänk att få en klänning designad just för dig. Sen blev det en liten runda på stan innan vi åt buffé på mongoliska. Vi avslutade kvällen med att se Berättelsen om Pi på bio. Mysig dag! I söndags provade jag och Mitra box, det var kul! Efter drog jag in på gymmet en stund, och efter den lilla stunden fick jag träningsvärk i två dagar, haha. I eftermiddag blir det corespinning, blir nog jobbigt och bra. Imorgon är yoga inbokat. Hittills rulllar det på bra det här. Mina senaste svängar till affären har också varit nyttiga. Nötter, tonfisk, sallad, olika grönsaker, kiwi, avocado, sharonfrukt, banan, juice, yoghurt, müsli, havregryn, grönt te. Jämfört med för inte så länge sen så är det riktigt bra, hehe. Men är inte sugen på godis och sånt mer, det är ju positivt. Samtidigt så går jag ju inte all in och kör styrka typ 4 gånger i veckan och ändrar på kosten helt, så även om jag börjar märka resultat så sker det långsammare än det skulle kunna göra. Men jag känner att det är bättre att jag gör något än inget, så sker det i sin takt. Passade på att sola igår också, så känner man sig lite fräschare. Hämtade även ut ett brev med inloggningsuppgifter till Linköpings universitet, så nu kan jag börja med första laborationen om att skapa en enkel hemsida med ftp. 
 
nya träningsskor
 
några oredigerade mobilbilder från LW Fashion stories
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: