Kimpetra

23 juni, oooops

Kategori: Daily nonsense

Men herregud, här ekar det tomt. Att jobbet inte skulle vara så länge till var bull, fick erbjudande om att stanna kvar via Manpower på HFG över sommaren också, så till 25 augusti jobbar jag fortfarande där söndag-torsdag. Blev såklart glad att de ville att jag skulle stanna längre och veta att man kan vara stolt över sig själv hur man kämpat, men tråkigt också då man inte kan utnyttja sommaren på samma vis. Ingen semester. Vi har åkt massor av båt sen vi sjösatte den. Så härligt. Bra sommarnöje när man inte hinner åka iväg så långt. Vår pärla. Midsommar firades i Rågåstjärn med Markus och hans familj. Mysigt att komma bort från stan. Ja, det lär ju hänt en hel del sen jag bloggade senast, för över en månad sen. Marley är snart 9 månader, stora killen! Har fortsatt träffa valpkursledaren Hanna fast kursen är över, härlig tjej. Och jag och Markus har haft 5 årsdag, me love you loooong time. Blev en dagstur till Ullared en fredag också, var stort och mycket att titta på så missade säkert en del men tyckte det gick att fynda en del, det var kul. Igår körde jag äventyrsgolf på Hälla med pappa, Idania och Alexandra. Sen grillade vi, hade frågesport och 5-kamp, roligt! Till helgen är det Cityfestivalen, hoppas väl hamna där nere och se något kul. För att avsluta detta lägger jag upp lite blandade bilder.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: