Kimpetra

17 januari

Kategori: Daily nonsense

Har tänkt blogga i några dagar nu men det har inte blivit så. I måndags åkte jag hem till Amanda för tjejkväll och sov kvar där till tisdagen. Åkte till stan på förmiddagen och var in på körskolan. Känner att nu vill jag bli klar. Var tvungen att skynda mig hem sen så jag kunde ta över valp-passningen. Det är vad större delen av denna vecka betått av, hålla koll på alla valpar medan de andra jobbar. Igår fick Pax lite problem så vi var tvungna att åka till Strömsholm med honom, men det blev som tur var ett snabbt besök och han mår bra nu. Idag har de gått mig på nerverna, så skönt att koppla av lite nu. Men älskar dem ju ändå.. Känns som det händer för mycket saker i mitt huvud just nu, så blir rätt omotiverad till allt. Körkort, ska börja en kurs på måndag, kanske hitta ett till extra jobb, Marley, vi vill åka till Spanien för ett tag, bestämma mig om dans/träning, fylla 20. Fast det är ju bra saker! Det är detaljerna som hör till vissa grejer som gör att jag inte riktigt orkar. Är väl vintern som gör det. Ge mig lite sol och värme så blir det bra ;) haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: