Kimpetra

Rubriker är svåra

Kategori: Daily nonsense

I fredags efter jobbet var det bara att fräscha till sig för att åka hem till Amanda! Kom mest personer som jag aldrig sett förut men det var kul och vi stannade där till efter elva innan vi åkte till Bäckby. Var så trött efter jobbet så var inte särskilt sugen på krogen varken Markus eller jag. Men vi mötte upp biffen och var med honom ett tag, sen höll jag i princip på att somna stående. Kom i säng vid två-tiden och somnade så fort jag la huvudet på kudden. På lördagen åkte jag ut till Hökåsen vid lunch hem till farmor och farfar, och pappa, Idania och Alexandra var också där. Åt lunch, lekte med Alexandra, pratade, Jenny kom och hälsade på, vi fikade, vi åt middag och ja det var en trevlig, skön och mättande lördag. Kom inte hem och la mig förrän halv tolv, så var lite seg när jag skulle upp och jobba. Vi hade ca 10 ton kotletter att skicka iväg, tjoho. Hard work work. Tanken var att efter jobbet skulle jag och Mitra åka till Friskis&Svettis och köpa all-kort men hon hade bara hunnit sova en timme under natten så vi sköt upp det till onsdag. Så sjukt trött hon var, haha. Idag var jag och Katta ute och körde lite, och hundarna fick följa med. Bra att träna dem på det också. Hämtade ett paket på Skiljebo, alltid spännande med paket haha.. Imorgon har jag körlektion, var tvungen att köra en landsvägslektion för att få boka halkan. Skumt. Vissa kör ju inga lektioner alls? Just saying.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: