Kimpetra

She is fierce

Kategori: Daily nonsense

Gick hem lite tidigare från jobbet i fredags och sen låg jag i sängen hela helgen. Ej kul att vara sjuk. Idag känner jag mig i alla fall rätt bra, förutom halsen. Men är trött på att vara inne och inte göra något så tror jag ska åka till Erikslund. Lite lagom sådär. Först ska jag göra ansiktsmask och ta ett fotbad och pyssla om mina stackars fötter. Sen ska jag ut på promenad med Marley igen. Vi måste börja "hårdträna" lite med promenaderna nu, han uppskattar inte helt att gå ute i koppel, i alla fall inte utan brorsorna. Men igår var han ute på promenad 5 gånger. Längtar så sjuuukt tills det blir vår, han fryser så. Jag med. Min egen träning har det inte blivit så mycket av nu när jag blev sjuk och tänker inte träna denna vecka, inte när det antagligen fortfarande finns kvar i kroppen. Men ska på yoga imorgon. Jag har bokat halkan nu också, sen är det inte långt kvar förhoppningsvis. Har ingen särskild bild att lägga upp nu, så lägger in ett grymt citat av Shakespear.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: