Kimpetra

alla hjärtans!

Kategori: Daily nonsense

Kommer inte ihåg vad som hände i förra veckan riktigt, men på fredagen så ordnade vi med lite party för jag fyllt 20. Gjorde goda men enkla drinkar, så droppade det in folk och det var en trevlig kväll. Vi stannade hemma hos Amanda där vi var hela kvällen för ingen var sugen på krogen. Vid halv tre tog jag och Markus bussen hem och nästa dag fyllde Alexandra 7 år! Så jag åkte dit och vi åt mat, tårta och pappa hade hittat på olika aktiviteter som sätta svansen på grisen, bomullsrace, pennan i burken osv. Vet inte riktigt vem som vann, men det var kul! Gav Alexandra walkie talkies i present också som hon uppskattade och pratade med mig i. Smart grej. I måndags började jag kände mig lite förkyld och hängig, så jag har försökt ta det lugnt hela veckan. Varit hundvakt varje dag, men de är så söta och snälla nu för tiden så det har inte förvärrat det. Igår var jag på bio med Amanda och såg premiären av Beautiful creatures. Tyckte den var bra! Blev sugen på att läsa böckerna. Idag är det alla ♥-dag, gav Markus små överraskningar. Tycker inte man behöver göra världens grej av det men det är mysigt att visa lite extra omtanke också :) men jag älskar ju honom alla dagar på året! Han har fått jobb också, sååå glad för hans skull ♥ Just det, kom tvåa i en hundfoto-tävling också så snart kan jag shoppa på hundteknik.se för 250 kr, wiee.
 
Just det! Var på yoga förra veckan, det var jätteskönt.
 
Marley har växt i sin jacka! tuffing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: