Kimpetra

Mysjul

Kategori: Daily nonsense

Hade en jättemysig jul! Började morgonen med paketöppning hos Markus, både av honom och hans föräldrar. Sen åkte jag hem till pappa och åt grötfrukost, lekte med Alexandra och kollade på Kalle såklart. När vi precis skulle hugga in på julmaten fick vi besök av farmor och kusiner, och sen kom självaste tomten och hälsade på ;) tyckte nog Alexandra var kul. Sen åt vi i lugn och ro, och Markus kom hem till oss. Så öppnade vi paket, fick så fina saker :) och Alexandra fick bland annat ett Lundby dockhus, undervåning och trädgård som vi började bygga ihop framåt tolvtiden. Jag och älskling gick hem till mamma sen och sov där, och nästa dag gick jag till pappa igen och åt och vi kollade på jätteroliga filmer. Som sagt, mysjul. Brukar ju oftast fira med hela släkten men man kan ju variera sig lite också. Idag skulle jag jobba. Kaos imorse. Skulle ta bussen, så kom jag på att det räknas som söndag idag och inte gick någon buss. Frågade Mitra vad vi skulle göra, sen bestämde jag mig för att ringa en taxi. Precis när jag skulle ut till taxin smsa Mitra och frågade om jag kunde avboka, för hon lyckades låna bilen. Så fick gå ut och be den trevliga chauffören att åka igen för jag behövde ingen taxi längre, haha. Efter jobbet åkte jag till Erikslund och skulle spana in mellandagsrean. Hittade bara ett träningslinne, men hade inte så gott om tid på mig så hann väl inte kolla så noga. Nu är det snart läggdags igen, jobbar imorgon med. Medan andra tar ut ledighet jobbar jag mycket mer än vanligt. Tagit lite bilder som jag inte lagt in än, får duga med dessa så länge.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: