Kimpetra

2013

Kategori: Daily nonsense

"Nytt år, nya möjligheter" som man brukar säga. Har inga direkta nyårslöften men vissa saker som jag kanske vill uppnå som att t.ex. ta körkort, börja plugga, skaffa en lägenhet med Markus, gå på utställning med Marley och träna & uppfostra honom bra, bli hälsosammare (börjar gå lite utför haha) och tatuera mig. Hade ett bra nyår igår! Först började jag jobba klockan 6 fram till 14 och sen åkte jag hem för en powernap innan jag började fixa mig. Vid halv åtta kom vi hem till Amanda och hennes nya lägenhet och så bjöd hon oss och några andra på middag. Jättegott var det. Så kom några till och strax före tolv åkte vi ner till stan och sprang förbi torget och såg fyrverkerier och sen in på Pluto. Var inte så jättebra där igår, men det var ju ändå nånting! Sen gick vi till donken och käkade, och vid tre tog vi bussen till Amanda igen. Satt där och pratade och jag blev tröttare och tröttare haha, men vi var hemma hos Markus strax före sju och somnade vid åtta imorse. Blev lite störd dag, sov till halv två. Mår finemang idag men är seg. Jobbar imorgon så måste försöka lägga mig och sova i tid ändå sen. Hoppas självklart på ett bra 2013! Mitt mest oklara år hittills. Vad ska hända?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: