Kimpetra

28 mars

Kategori: Daily nonsense

Kan inte våren komma snart?!? Visst, isen smälter om dagarna och det är ganska skönt på hundpromenaderna i endast skinnjacka, men det håller inte i sig. På natten fryser allt igen, och vinterjackan är fortfarande på ca 80% av tiden. Den här veckan är i alla fall hundvaktsvecka, men de börjar ju klara sig mer och mer på egen hand. Men de hittar ju på en del bus och uppskattar inte att vara ensamma sååå... På måndag ska jag och Marley på valpkurs på Västerås BK. Då får han träffa andra hundar och finslipa på sina kunskaper lite, haha. Igår var jag och kollade på en bil, den var fin och tyckte om modellen jättemycket men det fanns en del rost som var överlackat som säkert kommer fram om några månader och det är kanske inte så kul. Tittar nog vidare, och ska låna bil så länge. Dagen efter jag fick körkort var vi ute och körde i nästan 4 timmar, galet trött när jag kom hem vid tolv. I helgen ska jag till Stockholm på påsklunch. Men jobbar både långfredagen och påskdagen, medan alla andra har långledigt. Men jag är ju långledig i veckorna så att jag får dubbel lön båda dagarna gör ej så mycket. Har ingen särskilt bild att lägga upp så blir två bilder från en dag då jag var sjuuukt lycklig ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: