Kimpetra

om 24 timmar är vi på flygplatsen!!

Kategori: Daily nonsense

Hej, kommer nog vara forever dålig uppdatering här. Har inget minne av vad jag gjorde i söndags efter jobbet. Inte så mycket av måndagen heller haha, men på kvällen åkte jag till Viksäng och åt middag med mamma. Och igår åkte jag och pappa in till stan och åt lunch på Jensens, gottigott. Sen gick vi runt lite på stan och ordnade det sista innan resan som behövdes. Idag hade jag tänkt göra miljoner saker. Städa rummet är en sak, så det ser någorlunda bra ut när man kommer hem. Viktig men tråkig. Så måste jag ju packa klart, och tänkte gå och handla lite. Så måste jag ta tag i lite skönhetsgrejor som att raka benen, plocka ögonbrynen, måla naglarna och allt som hör till. Sen ska jag in till stan och köpa en tröja, träffa mamma och så är det dans vid sju. Sen en hel del saker till som snurrar i tankarna. Imorgon åker vi!!!! Ska bli så härligt. Enligt väderprognosen kommer vi att mötas av 30 graders värme när vi landar. Vet inte om det blir någon uppdatering här överhuvudtaget, men ska vara Wifi på rummet så vi får se. Blogg.se borde skaffa en app till android?! Men jag är i alla fall taggad till max för det här, ska njuta av min semester med min älskade pojkvän. Drinkar, stranden, shopping, god mat, mys. Ha det bra här i Sverige, hehehe....
 
@Jensens Bøfhus
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: