Kimpetra

Långt inlägg, men hemma nu!

Kategori: Daily nonsense

Nu är vi hemma. Eller vi kom igår på förmiddagen, efter att ha i princip dygnat. Blev två timmars sömn innan det var dags att gå upp och sen ta taxi till flygplatsen. Men vi har haft det så himla bra, min älskling och jag!♥ Legat på stranden och solat, badat i havet, gått omkring och utforskat Malaga, chillat på hotellet, träffat Markus morbror som körde oss i sin cab längs kusten och visade olika platser och hur han bodde, ätit massor av god mat och druckit allt möjligt. Det var väl en kort sammanfattning. Har verkligen njutit av semestern i alla fall och inte tänkt på annat som t.ex. jobbet och massa måsten. Vi har haft ca trettio grader och sol varje dag (förutom en) så frös satan när jag kom till Sverige. Att cykla till jobbet imorse var en plåga, is på sadeln till och med. Tänkte ta bussen på söndag men nej, då går det ju inga bussar så tidigt. Ska jag dö eller?! Men kan leva i min lilla lyckobubbla från Spanien ett litet tag till iaf. Vi hade det såå mysigt. Men nästa gång ska vi välja en liten mindre stad, med hotell nära stranden. Tog oss nästan en halvtimme att gå dit. Men gillade Malaga ändå! Och alla spanjorer vi träffade på var jättesnälla och hjälpsamma. Det är nog faktiskt så man skulle kunna tänka sig att bo där, vart riktigt avis på Markus morbror när jag såg hur han bodde.
 
Det var faktiskt lite kul att komma tillbaka till jobbet idag, men bara lite haha. Kastade kött i örat på Björn och så hade det hunnit börja en ny gullig tjej på linjen. Fast tiden går otroligt sakta här hemma i Sverige. När jag slutat så åkte jag hem till älskling så försökte vi ta lite kort på Chiquita som nu är i vecka 7 (och inte ville stå still på en enda bild). Magen hade växt mycket sen vi åkte! Bara två veckor kvar tills valparna är beräknade. Sen åkte jag in till stan och träffade mamma. Vi åt sushi och satt och pratade. Nu är jag hemma hos älskling, är riktigt trött. Tänkte redigera lite bilder, har tagit sjukt många. Frågan är hur jag ska välja ut vilka jag ska lägga upp här och på facebook, utan att bomba för mycket. Blev långt det här, men nu vet ni att jag lever och har haft det asbra! Vill tillbaka..... Lägger upp några bilder nu
 
Chiquita idag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: