Kimpetra

kräftis

Kategori: Daily nonsense

Var en trevlig kräftskiva i fredags. Åt, åt och åt. Nytt för denna kräftskivan var krabba, det var ju lite spännande. Alexandra hade en jättefin klänning på sig som hennes mormor sytt åt henne, lilla prinsessan. Blev rätt sent så stupade i säng när jag kom till Markus. Lördagen var en lugn och skön dag, och på kvällen kom Markus bror hem från Grekland och berättade lite om sin resa så drack vi Morgan&Cola och Jägermeister. Sussade gott sen innan det var dags att gå upp och jobba. Nu är mitt jobbschema som förut igen, fredagar och söndagar. Njuuuuter av att det är måndag och jag är ledig och kan göra vad jag vill. Hade tänkt att gå ut och springa lite när jag vaknade, men efter en kraftig hostattack bestämde jag mig för att jag kanske ska bli helt frisk först. På onsdag börjar dansen i alla fall!
 
jag tror den här tjejen har tittat på top model?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: