Kimpetra

bailando por ahi

Kategori: Daily nonsense

Sjukt glad över att vi vet att det är valpar nu. Magen och tuttarna sväller mer och mer för varje dag, hon kommer se ut som en liten miniatyr-ko snart. Måste dokumentera lite i bilder, vecka för vecka. Valplådan är snart på plats också. Igår blev det några timmar på Erikslund för shopping. Övningskörde lite sen och höll på att köra in i en bil, tror jag förstår det där nu med att man måste kolla döda vinkeln, hehe... Idag har jag börjat plocka fram kläder jag ska ha med mig i Spanien. Började med en stor hög på sängen, men har lyckats minska ner den mer och mer. Vill ha plats för att köpa lite där nere också, och man behöver ju inte ca 3 klädbyten per dag. Ikväll ska jag dansa. Är lite nervös, men det går nog bra. Måste bara säga puss på att vara ledig i veckorna och få sovmorgon. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: