Kimpetra

8 september

Kategori: Daily nonsense

Dansen gick bra i onsdags tror jag, men kände mig ur form. Efter den åkte vi hem till Sandra och hjälpte henne in med två katter hon hämtat från en tjej, hur söta som helst och anpassade sig på en gång hemma hos Sandra. Hoppas de inte får det lika rörigt nu. På torsdagen tog jag mig i kragen och åkte in till stan och växlade in pengar, skrev ut boardingkort, gjorde kopior på våra pass, satte in andra pengar på banken och hämtade resväskorna hem till Markus. Åkte hem till pappa och åt lite mat också och sådär. Igår blev det jobb och bara myskväll. Idag har jag varit ute i skogen med Markus föräldrar och hjälpt dem plocka svamp. 40 liter kantareller blev det, men det var då inte lätt. Skulle haft med mig en machete om jag visste hur snårig skogen skulle vara. Helt sjukt vad jag krigat mig fram med grenar i hela ansiktet och håret och hoppat över stenar och bäckar. Men ville inte vara en mes och ge upp, haha. Nu är vi hemma och jag ska plocka ihop lite tvätt, städa i rummet och gå till skälbyhallen. Jobb imorgon, sen jobbar jag inte på ca 2 veckor. Känns något skönt, semester.. Här kommer en del bilder
 
den ena katten
 
Chiquita i v.5, jämför magen med bilden under
fick en saftig max-burgare i alla fall
kvälls-skytte
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: