Kimpetra

24 september (redan?!)

Kategori: Daily nonsense

God morgon Sverige! Ligger i sängen och drar mig lite till innan jag ska ner och göra frukost. Jag är sugen på croissant och nutella.. Sen har jag planer på att ta en powerwalk från Bäckby till stan och kanske ta en sväng förbi solariet. Man tappar ju all färg så fort man kommer hem, hehe. Känns som det är lördag idag, eftersom jag jobbade igår och är ledig nu. Tänkte skriva att jag var på stan i torsdags, men det var ju faktiskt när det var lördag på riktigt. Hittade några söta toppar och välbehövliga skor som jag tänkt visa, när jag tar mig tiden att fota det. Jag hoppas Chiquita kommer och krafsar på dörren snart, nu ska man kunna känna att det sparkar lite i magen. Tjockisen. Tänkte fortsätta lägga upp Spanien-bilder, får komma lite i var och vartannat inlägg. Som ni ser är det mycket stad i Malaga, blandat med beach. 
 
carbonara och fanta limon♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: