Kimpetra

3 veckor idag!

Kategori: Pinscher

Tänkte uppdatera er lite om valparna. Nu har de öppnat ögonen, och prövar sina små ben och tar några steg. Jag har sett några sitta också, och klia sig bakom örat. De söker mycket mer kontakt, både med Chiquita och oss. De krafsar på hennes nacke med tassarna för att få uppmärksamhet och nafsar lite. Jag smälter. I tisdags när vi hade två utav dem i sängen bredvid valplådan för att de skulle turas om att äta lite började en gå mot mig med rangliga steg, och så försökte han klättra upp på mig och burra in sig i mitt hår och buffade mig på munnen. Han försökte få smaka lite på mina fingrar också. Hur ska man någonsin kunna lämna bort någon nu? Sen tjuter de mycket högre nu när de är hungriga haha.... Hjärtskärande, men som sagt, de är ju bara hungriga. Inte döende eller något. Idag ska de eventuellt få komma ut i den större valplådan Micke byggt, fast den är avdelade på mitten så de inte har hela utrymmet än. Spännande! Och så "några" bilder på det
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: