Kimpetra

Meet: Marley

Kategori: Pinscher

Ända sen jag kan minnas har jag velat ha en egen hund. Det stod högst upp på önskelistan i många år, och jag brukade försöka övertala pappa när han sov och frågade "Kan jag få en hund?" och hoppades på att han skulle säga ja i sömnen. Satt och läste alla möjliga hundböcker, och ja, hundar var ett av mina största intressen fast jag inte hade någon. Sen började jag väl inse att det blir nog ingen hund på några år, och nu på sista tiden har jag ju umgåtts med Markus hundar. Så i helgen bestämde vi att Marley, en av alla valpar, han blir min och Markus. Så nu har jag äntligen fått min hund! Suttit och läst massor och vill beställa koppel, halsband, leksaker och allt möjligt. Men ska försöka hejda mig lite ;) han verkar vara en relativt lugn hund men även busig när han vill. Det syns att han kommer bli en stor pinscher. Han är perfekt♥ lilla Marley. En hunduppfödare som var här i lördags pushade för att han och Pax ska ställas ut, så det får vi väl se till att fixa. Han ska bli så duktig.
 
han gillar redan att mysa i vår säng ;)

Kommentarer

  • HanaPee säger:

    Svar: Äre sant?! Är din också köpt på Victoria Secret elleeeeh??


    Söt hund btw.

    Ömt smek /eder hp

    2012-11-22 | 18:37:43
    Bloggadress: http://hanapee.com

Kommentera inlägget här: