Kimpetra

Dream believe create succeed

Kategori: Daily nonsense

Igår cyklade jag iväg till Erikslund och hittade ett par shorts på rean och så köpte jag ögonfransfärg som jag velat prova länge, ska testa det alldeles strax och hoppas jag inte blir blind på köpet! Sen gick jag in på mataffären och köpte lite gott åt min älskling och till mig köpte jag havregryn och äppelmos, försök till lite nyttigare frukost/mellanmål. Markus morbror kom hit från Spanien på kvällen, och då blev det lite jordgubbar, melon, ost, kex och rosé. Nomnom. Skulle gärna ta med mig Markus och följa med honom och hans morbror tillbaka ner till Spanien. Kanske senare i sommar. Idag fyller min kusin 23 så senare ska jag dit och fira honom och äta lite grillat. Imorgon börjar cityfestivalen, en marknad här i Västerås, så får se om det blir nån sväng dit. Nu sitter jag och försöker välja ut en bild till tackkort till de som kom på min student, har inte skickat ut några än. Funderar på det här även om det inte är det typiska studentfotot, vi tog nämligen inga enskilda kort i skolan:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: