Kimpetra

behöver en kick i baken

Kategori: Healthy stuff

Något jag tänkt på mycket under den senaste tiden är det här med träning. Jag vill komma igång. Jag får något ryck då och då, men det fortsätter inte så som jag vill göra. Några på jobbet har funderat på om de ska gå med i FF - fitnessfighten, och det låter ju riktigt bra. Under 30 dagar ska man träna en timme per dag och följa ett sammansatt kost- och träningsprogram. Kostar ca 500 kronor att anmäla sig. Men med tanke på det sista så tänker man att det skulle jag väl kunna göra själv, utan att det ska kosta. Men det blir ju som en spark i baken, man vill inte kasta pengarna i sjön + att de hjälper en med mat och träning. Det börjar en ny ff den första varje månad, så det finns många chanser att anmäla sig. Dessutom kan man vinna fina priser.
Frågan är, ska man?
 
resultat från deras hemsida
 
 
Gick in på veckorevyn precis efter jag publicerade detta, och se - horoskopet säger åt mig att sätta igång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: