Kimpetra

when was the last time you did something for the first time

Kategori: Daily nonsense

Blev riktigt stekigt igår ute, så skönt. Solade och tog mig lite vin, det förtjänar man när man är ledig. Framåt tre gick jag och handlade, sen blev det potatismos med falukorv i ugn med en slags soltorkade tomater-röra. Kändes som jag spenderade hela kvällen i köket sen med att städa, fixa baguetter med räkor, ordna matlador och vad jag nu gjorde. Hann ta mig ett kvällsdopp i poolen också, men fy vad kallt det var och Markus roade sig med att skvätta ner mig och spola med den iskalla vattenslangen. Idag var det som sagt jobb, och nu är jag jättetrött. Hade glömt/tappat min skåpnyckel imorse så det startade inte så bra... Nu har Markus familj kommit hem också. Mysigt att få gosa lite med Chiquita. Jobb imorgon igen, sen tänkte jag försöka ta mig in till stan, och sen kanske hinna se lite bilar. Power Meet börjar ju imorgon!
 
the mästerkock
 
gårdagens outfit i princip haha
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: