Kimpetra

vischan

Kategori: Daily nonsense

Allting gick bra igår på jobbet, förutom att jag fick en metallstång i huvudet och en fet bula. Men vi vart klara prick halv elva. Idag åkte jag ner på stan en rekordkort stund, innan jag fortsatte till Viksäng för att ordna lite saker. Vid ett kom farmor och Rebecca och hämtade mig så åkte vi till Virsbo till gammelmormor Hildur. Blev gott hembakt fika och jättefint väder. Övningskörde därifrån sen, första gången jag körde med pappa. Gick rätt bra hoppas jag, förutom att hastighetsmätarn var trasig.. När jag kom till Markus sköt vi lite kolsyrepistol och luftrör, det var riktigt kul. Nu börjar det bli dags att sova, jobb imorgon. Hoppas jag hinner ta en pn imorgon när jag slutat, sen ska vi hem till Markus kompis. Nattinatti. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: