Kimpetra

ute i "bushen"

Kategori: Daily nonsense

Hade det riktigt härligt ute på Björnön med älskling, pappa, Idania och Alexandra. Kom dit på fredagkvällen och vi hann precis ta en promenad ner till vattnet och tillbaka innan det började åska och vräka ner regn. Satt och myste i husvagnen och ute i tältet med lite vin medan Idania lagade sin mexikanska tacos, som är det bästa man kan äta. Sen slutade regnet och jag och Markus promenerade lite till innan vi la oss runt ett. Ställde klockan på nio på lördagen, tog en dusch och sen åt vi jättegod frukost ute. Egengjord rabarberkräm, baugetter från ugnen, melon, jordgubbar. Mums. Sen tog jag och Markus vårt pick och pack och gick iväg till en stenbrygga där vi solade lite. Blåste som satan så kan inte säga att jag njöt av värmen haha, men utsikten var fin. När vi kom tillbaka hade Markus föräldrar, Anton, Chiquita och min mamma också kommit ut dit så vi satte oss där i solen istället och sen bjöds det på nybakad blåbärspaj. Haha, kändes som vi åt hela tiden och när vi inte åt väntade vi på vad vi skulle äta. Mot kvällen var vi tvungna att åka hem för jag jobbade ju idag. Men vi hade det riktigt mysigt! Jobbade över idag... Jäkla söndagar. Men bra med o.b. 
 
hoppar studsmatta:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: