Kimpetra

Tolfte juli

Kategori: Daily nonsense

I tisdags blev det en runda på stan innan jag åkte till Viksäng och var barnvakt åt min lillasyster. Vi tittade på Smurfarna och bakade chokladbollar! Igår åkte jag ut till Björnön och hälsade på henne igen, och Idania och pappa. Mysigt där ute, men lite krångligt med bussarna som bara går 4 gånger om dagen. De står med husvagnen där, kanske jag inte nämnt. Finns egentligen allt där som finns hemma som man behöver. Ugn, micro, dusch, internet, tv, dvd, grill, flera sängar, AC, uteplats med myggtält osv. Idag har jag jobbat. Fick jobba över, så fick inte gå förrän tio över fyra. Nu är jag helt slut som vanligt. Jobbar imorgon också eftersom det är fredag. När jag slutat åker jag ut till Björnön igen och sover antaligen kvar där. Markus ska iväg och fiska, fusk. Nu ska jag äta, sen tänker jag parkera mig i sängen och kanske hoppas på lite massage. Fick reda på nyss att jag kom in på förskollärarprogrammet här i Västerås, men tackar antagligen nej. Känns inte som att det är det jag ska göra i framtiden. 
 
trötta... ♥
någon stuga på björnön
 
en del av husvagnen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: