Kimpetra

Thank you come again

Kategori: Daily nonsense

 Vaknar vid halv nio och hör hur telefonen här hemma hos Markus börjar ringa. En gång. Två gånger. Tre gånger.. Fyra gånger... Femte gången fick jag nog. Var något dolt nummer och när jag svarar är det någon som låter som Apu i Simpsons som börjar snacka på knackig engelska om att det har laddats ner något till min dator, och att om jag inte lyssnar på hans instruktioner om hur jag ska bli av med det kommer allt försvinna från datorn och aldrig gå att få tillbaka igen, och då är det mitt fel. Okej, men konstigt att jag sitter här nu då? Allt fungerar prima. Och när jag försökte att enkelt förklara "the family who live here are not home right now" så bad han mig att "can you please speak english?". Man ba själv då, thank you come again. Nu ska jag alldeles strax ut och sola, sen får vi se vad det blir för mat idag då. Och om man kanske hinner en sväng till stan. Imorgon ska det jobbas. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: