Kimpetra

senaste dagarna

Kategori: Daily nonsense

Förlåt, ingen bra uppdatering. Inte sen i onsdags då jag var och firade min kusin. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på torsdagen, men på kvällen mötte jag upp mamma för att fixa studentkort och gå på Cityfestivalen. Åt langos och spanade in lite marknadsstånd, men det mesta är tyvärr ingenting att ha. Fredagen började med jobb, och efter jag hunnit återhämta mig lite åkte jag och Markus också ner till Cityfestivalen och träffade några där och Markus köpte en vattenpipa. Det enda jag köpte på marknaden var trosor och godis, haha. Var lite segt att gå där för det regnade, men mysigt ändå. På lördagen kände vi för att ta det lugnt en stund och tittade på Hamilton, sen bjöd vi hit Anti och satt bara och chillade. Jobbade ju idag igen... Känns tråkigt att gå och lägga sig runt tio-elva på en lördag för att gå upp fyra nästa dag. Men det gick väl bra där idag. Nu ska vi snart iväg och övningsköra och imorgon åker Markus föräldrar och bröder bort så då blir vi själva, men bara i två dagar. Är ledig, så får se vad jag hittar på. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: