Kimpetra

hard working girl

Kategori: Daily nonsense

Blev som sagt Björnön över helgen, mys. Söndagen jobbade jag över, så blev 06-17... Helt slut när jag kom hem. Att någon där vaknat på fel sida gjorde ju inte heller dagen lättare. Igår var jag i alla fall ledig. Eller egentligen ringde de vid halv tio och erbjöd mig att jobba kväll, men igår hade jag inte tid. Träffade min syster, hennes barn och kille på stan och fikade lite med dem när de var i Västerås, och så blev det lite shopping. Idag ska jag däremot jobba kväll, 14.30-22.30. Känns rätt skönt. Har ju fått sova ut och så hinner man med lite saker innan man börjar. Imorgon blir det en fika med Amanda, sen jobbar jag kväll igen. Antar att uppdateringen inte kommer bättra sig.
 
köpte mig en vit kavaj
 
haglade sjukt mycket i torsdags
 
Alexandra i lekparken, provade att snurra på den där i typ 10 sekunder sen ville jag spy
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: