Kimpetra

grattis till min älskling

Kategori: Daily nonsense

I fredags gick vi som sagt ner på power meet, hade en kul kväll! Lite tråkigt att det började regna sen, men vi fick skjuts hem som tur var. I lördags fyllde Markus 18 år, så började med att han fick frukost på sängen och lite presenter. Senare fikade vi och åt tårta och på kvällen satt vi och chillade med några och framåt tolv blev det läggdags för mig som skulle jobba och de drog iväg.... Aldrig känt så tråkigt att gå och lägga sig. Men Markus hade i alla fall en jättebra födelsedag! Kom hem lagom till jag skulle cykla till jobbet haha.. Var sjukt trött och redan klockan sex på morgonen visade termometern 19 grader, äckligt kvavt ute. Sen spöregnade det hela dagen, vilket jag inte led så mycket av eftersom jag var inne på jobbet och fick skjuts hem. Idag har vi tagit det lugnt och skönt. Får se om det blir något extrajobb i veckan, men är skönt att vara ledig också. 
 
med min älskling på studenten♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: