Kimpetra

until the end of time

Kategori: Daily nonsense

Hur ska man resumera denna veckan då. Började friskna till så träffade mamma och åkte till Erikslund, sen in till stan och fikade lite. Hade körlektion och gick i minusgraderna och hämtade ut mina paket. Älskar klänningen! Jobbade extra på torsdagen och då bjöds vi på lussefika och luciatåg. Sen fikade jag mer hemma hos pappa med dem och farmor och farfar, sen fortsatte jag till mamma så fikade och åt vi lite också. Rullade fram den kvällen. På lördagen hade jag dansuppvisning på förmiddagen på Carlforsska. Det gick rätt bra även om läraren var sjuk sista gången innan uppvisningen så alla hade lite av sin egen idé vilken takt det skulle gå i. Alexandra skulle också ha dansat men hon har fått vattkoppor så hon fick hoppa över det. Sen följde jag med pappa och Alexandra hem och åt och lekte med Alex, och sen åkte vi till Idania på sjukhuset som fått operera bort gallblåsan. Inte roligt.. Stackaren. Men allt gick bra tror jag och hon får förhoppningsvis åka hem idag eller imorgon.
 
Idag har jag tänkt ta en julklappsrunda på Erikslund. Är fortfarande lite småförkyld så får se om det blir en promenad eller buss. Nu måste vi börja träna Marley att gå lite i koppel. Han tycker nog att det är spännande men blött och kallt också. Har fått svarsbesked från antagning.se också. Tackade nej till det mesta t.ex. civilekonomprogrammet, sjuksköterska, grundläggande redovisning. Har ju tänkt fortsätta jobba under våren så då har jag inte tid med ett helt program. Kom in på webbdesignkurser på distans i Eskilstuna och Linköping, så tackar kanske ja till en sån. 
 
Veckans bildbooomb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: