Kimpetra

Tagga juuuul

Kategori: Daily nonsense

I torsdags åkte jag hem till pappa och var med Alexandra. Vi lekte och kollade på julkalendern och sen följde hon med mig hem till mamma och hjälpte oss klä granen. Hon vart riktigt fascinerad över min gamla discokula också så hon ska få något liknande imorgon. För imorgon är det ju julafton.. Jobbade fre-lör så idag fick jag vara ledig, på en söndag!! Så igårkväll öppnade jag baginboxen och idag har jag varit och köpt de sista julklapparna. Nu måste jag bara se till att hinna slå in allt. Blev mer än vanligt i år, hade ju lite mer än studiebidraget att köpa för. Jag och Markus har köpt Bingolotter till uppesittarkvällen som börjar snart och laddat upp med julmust och saffransgifflar. Hoppas på storvinsten ;) 
 
Julklapp från jobbet!!! finfint
 
mina nya skoooor ♥
 
Ståtliga Marley i snön

Kommentarer


Kommentera inlägget här: