Kimpetra

5 dagar till jul!

Kategori: Daily nonsense

Igår körde jag en storstädning i Markus rum. Så mycket kläder som jag bara dräller omrking mig. Sen åkte jag till stan och köpte lite fler julklappar, sen mötte jag upp Amanda. Vi åt sushi och hade lite catch-up och planerade lite nyår. Idag har jag varit hundvakt. Har hållt mig uppdaterad om instagram-upploppet också i Göteborg på flashback. Små barn som startat något de inte själva fattar. Kolla bara på den här videon och se vilka djur. Fast folk på flashback är väl inte mycket bättre heller. Sprider olika namn, bloggar, deras instagram, är rasistiska och fördomsfulla. Värsta häxjakten. Här har det inte varit något direkt upplopp i alla fall, förutom att jag klämt fingret, blivit lite skallad, fått ett hål i tröjan och jagat valpar. Men annars har de sovit rätt mycket. Idag kanske jag ska hem till mamma och klä granen. Hon har för första gången köpt en plastgran. Visst är det mycket mysigare med en riktig gran som luktar gott, men det är ju rätt praktiskt ändå med plast. Särskilt om man inte ska vara hemma så mycket under julen. Får se vad jag blir för gran-människa, haha.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: