Kimpetra

time is precious and it's slipping away

Kategori: Daily nonsense

Så har jag blivit sjuk igen. Började med halsont och snuva igår morse och mot kvällen mådde jag rätt piss. Så nej, inte drog vi iväg någonstans. Tråkigt. Men vi började kolla på Andra Avenyn från första avsnittet, det var ju lite mysigt. Blev några skott ute i garaget också, baaam. Idag har Markus familj åkt till Kloten inklusive han, så jag har hela huset för mig själv. Hade jag inte jobbat imorgon hade jag ju också följt med, fast nu vet jag inte ens om det blir något jobba så som jag mår. Trotsade mig själv och cyklade till Erikslund och shoppade en del och snöt mig varje gång jag gick in i ett provrum, haha. Nöjd med dagens köp i alla fall. Nu sitter jag och lyssnar på gammal musik som Justin Timberlake och Christina Aguilera och basen är på så glasen skakar. Både skönt och obehagligt att vara hemma själv. Får se om jag kan sova sen, eller om jag kommer inbilla mig olika ljud haha. Har ju katterna här i alla fall! Har anmält mig till en danskurs i commercial nu i höst. Tvekat länge på om jag ska fortsätta, men jag kände att jag behöver det. Ska bli roligt!
 
försökte fånga bild på mina jeans och den "stickade jackan" jag köpte, men tycker de är finare i verkligheten
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: