Kimpetra

sjukat ner mig

Kategori: Daily nonsense

Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort sen jag uppdaterade senast, men har väl jobbat, övningskört en del, skjutit med Markus nya luftgevär, varit på Björnön och så har jag gått och blivit sjuk. Började må dåligt igår, men tänkte att jag skulle visa min vilja att jobba idag så jag klev upp halv fem och gick till jobbet med feber och ont i halsen ändå. Blev däremot inte så långvarigt, gick hem vid halv åtta igen. La mig och sov bredvid älskling, och när jag vaknade vid halv elva igen kändes det bara som jag drömt att jag varit på jobbet och om det som hände där. Har köpt appen iKörkort, så har legat och pluggat en del teori. Vill bli klar snart. Nu ska jag gosa ner mig i sängen igen och kolla på någon serie. Blir antagligen inget jobb imorgon heller. 
 
två skjutbilder, det är riktigt roligt att skjuta! kan vara rätt pricksäker också hehe
 
igår när jag och alexandra kollade på Mästerkatten, hon är helt inne i filmen som vanligt♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: