Kimpetra

royal mail

Kategori: Daily nonsense

Det har varit fullt upp på jobbet. Vi hade någon slags kampanj-vara torsdag och fredag så de ökade på vår produktion extra mycket. Min rygg mådde inte så bra efter det. Det var kul att träffa Amanda igen även om jag var trött som ett as, haha. Hon hade precis klarat sin uppkörning innan vi gick och fikade (duktig tjej!!) men jag blev bara ännu mer nervös för om jag kommer fixa det där jäkla körkortet. Igår tittade jag och älskling på film och tog det lugnt och gjorde vår första intresseanmälan på en lägenhet. Känns lite osäkert att göra det när man inte har någon koll på sin ekonomi framöver, men måste väl testa någon gång. Idag har jag varit på stan och sen åkte jag till Skiljebo och hämtade ett paket som är skickat ända från England. Det innehöll en militärjacka, likadan som den från Urban Outfitters men till ett bättre pris på Ebay. Nice. Fast tog en storlek större för har läst att de flesta gjort det, men vet inte om den ser för stor ut nu? Äh, snygg var den i alla fall. Nu drog Markus precis iväg på födelsedagsfest, och jag ska ha lite tahandommigsjälv-tid. Slinga håret, bada fotbad, ha ansiktsmask, kolla på tjejserier. Kan behövas, känner mig sliten.  
 
inte hunnit ta någon bra bild än

Kommentarer


Kommentera inlägget här: