Kimpetra

fortsatt anställning

Kategori: Daily nonsense

Glömmer nästan alltid bort vad jag gjort när jag inte bloggar på några dagar och jobbar. Men i måndags åkte jag till pappa efter jobbet och åt med dem och sov kvar där. På tisdagen var jag ledig så sov ut, tog det lugnt och sen åkte vi till Erikslund och gick på IKEA. Längtar såååå efter att inreda mitt egna hem. Idag fick jag reda på att jag får fortsätta mitt jobb efter sommaren, wieeee. Men ska inte jobba heltid då utan fortsätter som jag gjorde innan, fredagar och söndagar+extrajobb. Precis vad jag ville! Då har man tid med annat också. Så nu är jag glad, även om jag fick cykla hem i spöregnet. Och idag är det tre veckor kvar till Spanien, woop. Vill åka nu. Löning imorgon, har ej en aning om hur mycket jag får så det blir en surprise. Sugen på att dra till Sjökrogen imorgon. Säsongsavslutning, och allt i baren ska bort. Låter inte helt fel?
 
fika på ikea
 
au natural
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: