Kimpetra

done

Kategori: Daily nonsense

Gick bra med heltidsvecka. Även om jag somnade till så fort jag kom hem, haha. Igårkväll kom pinscherhanen och hans matte Ulrika upp hit från Skåne. Tog ca. 10 minuter efter att hundarna träffats och busat lite, sen var de redo. Hängningen varade i 18 minuter. Kändes ganska lyckat. Idag gjordes ett till försök, men de var inte alls lika intresserade så det konstaterades att det räckte nog så, blir det så blir det. Det var en fin hane och det gick knappt att se skillnad på dem när de sprang runt. Något som var intressant var att Ulrika var döv, så det gick ju inte att kommunicera som vanligt. Men hon kunde läsa på läppar och så skrev de på ett block fram och tillbaka. Hon kunde också prata lite. Facinerande att trots att man aldrig hört hur orden låter så kan man uttala dem och se när någon annan säger ordet. Så var hon gravid. Jag undrar hur man kommunicerar med barnet då? Det här var något helt nytt för mig, haha. Häftigt. Men jag hoppas verkligen det blir valpar nu! 
 
Ato och Chiquita busar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: