Kimpetra

28 augusti

Kategori: Daily nonsense

Överlevde natten mot söndagen men något jobb blev det inte. Gick upp och gjorde ett försök att fixa mig och äta frukost, men kände att jag skulle bara åka dit sen vända igen. Hatar att sjukanmäla mig på en söndag, känns som de inte tror annat än att man måste vara bakis. Men vad ska man göra. Var hemma igår med, men idag känns det som febern släppt helt så imorgon tänkte jag jobba igen. Sista heltidsveckan. Jag som hade tänkt köra hårt. Har i alla fall sett klart på en till säsong av Gossip girl. Har städat lite också, och mekat lite med en tatuering i photoshop. Sugen... Imorse var det 2 grader ute, alltså t-v-å ynka grader!!! Ja, nu är antagligen hösten här. Någon som hann se något av sommaren? 
 
djuren har varit lika pigga som mig ungefär, perfekt sällskap
 
nu har vi lite att leva för också i Spanien, lite som måste växlas bara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: