Kimpetra

15 augusti

Kategori: Daily nonsense

Bara legat hemma de dagar jag inte bloggat och försökt bli frisk. Pluggat mycket teori!! Igår ringde en sjuksköterska från sjukanmälningen och frågade hur jag mådde och sa att om jag var mer vit än röd i halsen skulle jag nog kolla upp det. Så efter en koll ringde jag till vårdcentralen och fick komma dit idag vid tio. Var ingen halsfluss som de misstänktes först, utan läkaren trodde bara det var en virusinfektion. Chefen ringde också och undrade hur det var. Febern har kommit och gått, men imorgon ska jag jobba. Känns som jag är tillräckligt frisk för det, annars får jag väl gå hem igen. Idag var det strålande väder och eftersom jag var klar tidigt på vårdc så kunde jag sätta mig ute i solen. Skönt, när man bara legat inne i princip. Är så rastlös. Har fått ladda mobilen flera gånger om dagen. Imorgon ska jag fika med Amanda i alla fall, länge sen! 
 
julbalen hihi
 
 
och en oförglömlig video

Kommentarer


Kommentera inlägget här: